ONTDEK JE "WHY" 
Na '24 uur met Rob' zul je nooit meer op dezelfde manier naar je organisatie kijken. Je zult ontdekken dat de "WHY" achter veel dingen die je doet ontbreekt, dat wat je doet een gevolg is van waar je in gelooft en dat PURPOSE de verbindende factor is tussen strategie, cultuur, merk en mensen. Als je doet waar je in geloofd en werkt met mensen die hier ook in geloven wordt het leuker, intenser en beter. 
Purpose is het startpunt en het hoger doel. Als het hogere doel is om klanten blij te maken dan zul je alles wat je doet in dienst moeten zetten van dit doel. Als het hoger doel is om ontbossing tegen te gaan ook. En als het doel is om de wereldstandaard, het kwalitatief hoogwaardigste product of de om de eerste te zijn die elektrisch vliegt ook. Je WHY identificeren, je hogere doel nastreven, je heel bewust zijn waarvoor je gaat en je merk heel consequent leven staat geeft richting, betekenis en onderscheidt je van de rest. 
In de 24 uur met Rob komen de eerste penstreken van de nieuwe strategie, de gewenste cultuur en de kernwaarden op het bord. Het avondprogramma besteden we aan de PERSOONLIJKE PURPOSE en motivatie van de deelnemers.
Veelal maken we de deze sessie ook gebruik van het 'Gouden Cirkel' principe van Simon Sinek. Hierbij wordt ook duidelijk hoe ver uw merk te strekken is en wat effectiever manieren van communicatie zijn.

Over purpose
Leef je Merk onderscheidt (o.b.v. een Harvard theorie) 4 purpose richtingen waar binnen de keuzes gemaakt worden. Altruïstische purposes zijn niet de enige moreel verantwoorde doelen. On purpose zijn betekent niet dat het om liefdadigheid gaat. Purpose en profits moeten in het bedrijfsleven hand in hand gaan.
Als we de PURPOSE en het hoger doel van jouw business samen ontdekt hebben volgt de rest een stuk gemakkeliker: De strategische discipline en belangrijkste keuzes, de kernwaarden, de gewenste cultuur, de merkpersoonlijkheid en het type mens dat je nodig hebt om je merk te leven. "Purpose makes live of the executive easy!"
Purpose en het karakter van de organisatie is tevens hoofdstuk 1 in het boek "Hoe wordt ik een gaaf bedrijf

"Opvallend hoe snel je dichtbij komt en mensen aan het denken zet over hun eigen organisatie".  Wil Moeskops, eigenaar HYMOS training & advies 

Zie ook:

ROB's BLOG
Rob's visie op de wereld in blog. Lees Rob's laatste blog (23/3/19) over wat CEO's kunnen doen om vertrouwen te bouwen en engagement te verhogen
FILMPJES
In onze workshops gebruiken we vaak inspirerende filmpjes, omdat ze blijven hangen, wat los maken en entertainen zijn. Bekijk ze thuis nog eens!
KLANTEN
Omdat u wilt weten of het klopt wat we zeggen en voor wie we dit doen en gedaan hebben een aantal klant-cases. Wij werken bij voorkeur met het grotere MKB vanwege slagkracht en bereik.
POSITIONERING
Wij helpen bedrijven in hun zoektocht naar het unieke plekje in de markt en om te komen tot de essentie van hun bedrijfsmerk. Ook helpen we bij bedrijfsstrategie en afdelingsplannen.
BUSINESS SPARRING
It's lonely at the top en de operatie slokt je op! Neem even afstand en gebruik onze kennis, ervaring en externe blik en doe inspiratie op. De beste ideeën ontwikkel je samen!
VISUAL BRANDING
Wilt u uw merk en boodschap visualiseren en communiceren dan kunnen we u ook helpen. Samen met onze creatieve partners helpen we met websites, logo's en andere merk-uitingen.
BOEK: Hoe word ik een gaaf bedrijf?
Gemakkelijk leesbaar boek waarin de 9 kern-elementen van het gave bedrijf beschreven worden. Vol met praktijkvoorbeelden, tips en een aantal handige modellen.
CULTUUR CONCREET
Cultuur is een abstract begrip maar met een kort assessment en 1 plaatje maken we het IST en het SOLL helder. Het samen gewenste cultuurplaatje is de leidraad voor leiderschap, stijl en communicatie.
CONCURRENTIE GAME
Verplaats je in de huid van je concurrent! Maak een echte SWOT, valideer je strategie aan en toets je relevantie en onderscheidend vermogen. Twee daagse workshop: Be them & beat them!
Back to Top