24 uur met Rob
Om het beste uit jezelf te halen en in een pressure-cooker te komen tot de kern van wat je doet hebben we de 24 uur met Rob ontwikkeld.
Overdag duik je in de business en 's avonds leer je je team op een hele andere manier kennen.
24 uur met Rob is een MT-sessie die je nooit zult vergeten en  vaak het begin van een echte business boost.

Voor mensen met weinig tijd doen we de 24 uur ook op zaterdag. Start vrijdag 12.30, stop zaterdag 12.30! Da's nog eens wat anders dan een vergadering bij Van Der Valk:-)
Martin de Ruiter (ondernemer, oa. Immomundo en Central Parking: 
"De 24 uur met Rob heeft mijn leven en kijk op business blijvend veranderd"

Zie ook:

Met wie we werken
Kijk voor wie we werken en gewerkt hebben. Van Unilever tot startup. Onze focus: B2B, food, professional service en corporate teams.
LEEF JE MERK OP TV
En andere actuele zaken die bij ons en onze klanten spelen en leuk genoeg zijn om over te vertellen.
FILMPJES
In onze workshops gebruiken we vaak inspirerende filmpjes, omdat ze blijven hangen, wat los maken en entertainen zijn. Bekijk ze thuis nog eens!
ROB's BLOG
Rob's visie op de wereld in blog. Lees Rob's laatste blog: Waarom er in Den Haag zo veel neuzelaars zijn en wat er gebeurt als het hogere doel ontbreekt.
VISUAL BRANDING
Laat merken wie u bent en communiceer wat je doet. Wij helpen u, om de merk, USP en kernactiviteit consistent te communiceren
MISSIE, VISIE EN STRATEGIE
Purpose, missie, visie, strategie en kernwaarden. Wij weten het verschil en kunnen u heel goed helpen. Alles met elkaar in lijn , met een duidelijke WHY en als een totaal-merk.
CULTUUR & INTERNAL BRANDING
Cultuur en internal branding staan centraal bij gave bedrijven. Wij maken het concreet, geloofwaardig en implementeerbaar.
SUPERSNEL NAAR DE ESSENTIE
Speed-positioning is een effectief sparrings-proces dat tot de kern van je merk gaat en de positionering wel quick maar niet dirty bepaalt.
ENGAGEMENT & ACTIE
Als de kaders bepaald zijn en visie er is gaat het om betrokkenheid en actie. We nemen iedereen mee op reis en betrekken ze bij het grote doel.
BOEK: Hoe word ik een gaaf bedrijf?
De moraal van dit gemakkelijk leesbare boek: Geef je bedrijf betekenis en herstel de balans tussen purpose en profit als je aantrekkelijk wilt zijn en blijven voor consument en talent.
Back to Top