Boek overal verkrijgbaar
9 juli 2018
Vanaf 5 juli 2018 is "Hoe word ik een gaaf bedrijf?" verkrijgbaar bij Bol.com, ManagementboekBruna en de betere boekhandel. 
Rob hield op 2 juli al, toen de pallets richting het Centraal Boekhuis nog in het magazijn stonden, een boekpresentatie voor het netwerk van foodservice directeuren Epicures. 11 juli volgt er een luchtige presentatie en signeersessie bij de Warmondse Haringparty. 
Wilt u ook een boekpresentatie en een goed verhaal over wat jou kan helpen om een gaver bedrijf te worden, contact Rob.
Leef Je Merk op TV
4 juni 2018
In het tv-programma 'Ondernemend Nederland' kon je zien wat Leef Je Merk in de praktijk kan doen. Bij Maitre, een koelverse-maaltijdproducent uit Oude Tonge zijn we samen met het MT bezig geweest met de vragen 'waar gaan we voor?' / 'waar staan we voor?' en hoe wat gaan we doen om snel nog beter, nog flexibeler en nog rendabeler te worden. De kernwaarden worden op aansprekende manier tot leven gebracht en de kracht en noodzaak van internal branding is heel duidelijk voor het MT. Leef het 'Maitre' merk is een van de strategische pijlers van dit mooie bedrijf. Bekijk het item (3 min) dat 23 mei en 2 juni 2018 is uitgezonden op RTL 7.

Nieuwe workshop serie: Plaatje van de toekomst
19 september 2017
De plannings- en budgetcyclus staat op het punt van beginnen. Om de plannen meer tractie en allemaal zelfde richting te geven hebben we de workshop-serie: "Plaatje van de Toekomst" ontwikkeld. Om de aandacht te vestigen en onze visie verder te verspreiden staat er op linkedin een blog. De brochure met alle informatie is hier is te downloaden. Om samen het plaatje te creëren (visie) hebben we een light versie (1/1 dag) en een 4x1/1  daagse workshop ontwikkeld. In het laatste geval gaan we veel dieper in op zaken en maken we een diepgaande analyse van de huidige markt en business performance.
Warmond aan de Kaag promo 2017
15 september 2017
In 2015 schreef Leef Je Merk de positionering voor Warmond en voor het Ondernemers Fonds de visie op ondernemen in Warmond. Recreatie en gezelligheid is een van de motor onder de Warmondse economie. Aanzuigende werking op de "moderne burgerij" is gewenst, niet alleen in de regio maar verder daar buiten. 
De Kaagseplassen en het dorp hebben een verstekende werking en waarom dit niet in het merk verwerken? Het merk Warmond aan de Kaag werd een feit, in navolging van Frankfurt am Main etc.  In 2016 maakten we reeds samen met De Verbeelding de profil Weergaloos Warmond, dit jaar lag de focus op activiteiten die het dorp en de Kaag verbinden. Zie hier de nieuwste promofilm; Warmond en de Kaag.

Leef Je Merk werkt 24 uur met Rode Duivels
1 september 2017
Nederlanders zijn direct en Belgen achterdochtig en gereserveerd. Niks van dit alles was te merken op de 24 uurs cultuur, value en purpose sessie op Schier, het Noordelijkste puntje Nederland. Respect over en weer, veel plezier en hard werken. Van de reden waarom we bestaan, naar de waardepropositie, onderscheiden vermogen, huidige cultuur en plaatje van de toekomst. Om 22.00u zelfs nog een sessie kwaliteiten, feedback en eigenaarschap. Zoals een van de vallingen het zei; "Volgens mij moeten we minder mensen op de kop kakken maar zelf de bal oppakken. Die had het begrepen!
En echt nieuws: Belgen zijn trotser op hun 7 kampster Nafi Thiam dan op hun Rode Duivels voetbalteam. Wel goed maar net niet. Ze maken zich nu al druk over hun premies..... We gaan het meemaken in Rusland!
Leef Je Merk sponsort kindervakantieweek
16 augustus 2017
Ieder jaar organiseert de Stichting Kindervakantieweek Warmond een geweldig evenement op het eiland Koudenhoorn. 200 kinderen van 4-12 jaar uit Warmond bouwen dan hutten, doen spelletjes, spelen Levend Stratego en eten samen broodjes Knakworst. Leef Je Merk draagt al jaren bij aan dit super initiatief dat nooit verloren mag gaan. 
Leef Je Merk bord bij TV Overbos
26 juli 2017
Tijdens de Warmond Open (eind juni) werd het mooiste reclame bord van Nederland opgehangen. Bij tennisvereniging Overbos hangt pontificaal het signaal "Hoe word ik een gaaf bedrijf". A call to action!
Leef Je Merk sponsort de lokale tennisvereniging al enige jaren en heeft ooit samen met Ron Driessen samen de nieuwe huisstijl ontwikkeld. Helaas zijn we altijd zelf op vakantie tijdens het toernooi.

Concept uit Liefde voor de Zorg gelanceerd
15 mei 2017
Leef Je Merk hielp Cocune, het verzorgende merk voor verzorgend wassen in verpleeghuizen, bij hun positionering en brand. Om de nieuwe slogan “Uit liefde voor de zorg”  in de praktijk te brengen en met praktisch uitvoerbare ideeën te komen hebben we een “customer consultant board” opgericht van wel 1 persoon;  mijn eigen zus Ingrid, bejaardenverzorgster van beroep en al meer dan 25 jaar praktijk deskundige! Het verwen-moment-taart idee kwam glansrijk door de brainstorm en werd verder uitgewerkt door Inke Benckhuijsen van Cocune samen met de Concept Brigade.
Vrijdag 12 mei 2017 was het de dag van de verpleging en werden 100 verpleeghuizen verrast met een taart van Cocune. Het resultaat, enorme goodwill en een bak leads en demo’s en een trots verkoopteam. Meer over de actie: zorgenziekenhuiskrant.nl. Hoe simpel kan het zijn!

Zie ook:

PERSOONLIJK COACHING
Soms helpen we onze klanten om zichzelf beter te leren kennen, met persoonlijke balans en hun eigen purpose. Hiertoe hebben we een Persoonlijk Effectiviteits Programma ontwikkeld. Een werkboek met een 4-tal coachings-sessies.
BOEK: Hoe word ik een gaaf bedrijf?
Wij hebben ons gedachtengoed gebundeld in een gemakkelijk leesbaar boek "Hoe word ik een gaaf bedrijf?" De moraal van het verhaal: Vind de balans juiste tussen profits: purpose en zie werk als een kans om te groeien en wat na te laten.
ROB's BLOG
Rob's visie op de wereld in blog. Lees Rob's laatste blog: Waarom er in Den Haag zo veel neuzelaars zijn en wat er gebeurt als het hogere doel ontbreekt.
CONSULTANCY
Wij helpen business-leaders en MT's om keuzes te maken die verder gaan dan de actuele P&L, hun visie te verhelderen en lijn aan te brengen tussen missie, merk en meerwaarde.
INSTAPSESSIE
Als je ons nog niet kent kan het goed zijn eens te beginnen met een middag business-sparring. U zult merken dat we razendsnel tot de kern van uw merk komen en u stappen kunt maken. Ook ideaal voor kleine en startende ondernemers.
FILMPJES
In onze workshops gebruiken we vaak inspirerende filmpjes, omdat ze blijven hangen, wat los maken en entertainen zijn. Bekijk ze thuis nog eens!
INSPIRATIE
Wij doen inspiratiesessies (2,5u), '24-uurtjes' en meerdaagse workshops om mensen te inspireren meer van hun werk en bedrijf te maken en als een team te werken dat ergens voor gaat en staat.
TEAM-ONTWIKKELING
Om de organisatie te inspireren en te betrekken bij de nieuwe visie, strategie en gewenste cultuur doen we gaf en toe meerdaagse reizen. De deelnemers ontdekken hun eigen kwaliteiten en uitdagingen en denken mee in de weg naar het grote doel dat verder reikt dan winst alleen.
VISUAL BRANDING
Wilt u uw merk en boodschap visualiseren en communiceren dan kunnen we u ook helpen. Samen met onze creatieve partners helpen we met websites, logo's en andere merk-uitingen.
VERANKEREN
Om het idee te verankeren, de organisatie in beweging te krijgen, patronen te doorbreken en de total-brand te activeren verbinden wij ons voor een aantal maanden aan uw organisatie.
Back to Top