Boek: Hoe word ik een gaaf bedrijf?
HET BEGINT MET KARAKTER!
"Hoe word ik een gaaf bedrijf?" is het eerste boek van Rob Westerik dat verscheen op 5 juli 2018. Met dit boek wil Rob de balans herstellen tussen profit en purpose en benadrukt hij het belang van karakter, identiteit en een hoger doel en visie hebben. De 9 kardinale ingrediënten geven aan wat er volgens Rob nodig is om je merk te leven en een gaaf bedrijf te bouwen.
Het begint bij karakter en intentie (de bodem van de pizza). Waar ga sta je voor en waarom ben je op aard als bedrijf? Daarna schakelt Rob naadloos over op het belang van een gemeenschappelijke visie, cultuur en waarden, relevantie voor je klant, duurzaam handelen, beteken leiders en personeel en ook plezier en de uiterlijkheden van het bedrijfsmerk worden belicht 
Het boek zit boordevol praktijkvoorbeelden en tips over hoe je mensen motiveert, kernwaarden implementeert en hoe je van jouw bedrijf een merk maakt.
"Rob schrijft klare taal die lekker leesbaar is: dit is inspiratie voor iedereen die een gaaf bedrijf wil hebben!” Tijn van Elderen, CEO Brabantia, ondernemer van het jaar 2017.
Een tijd waarin goed personeel schaars is, mensen andere ideeën hebben over werk en carrière, het milieu in gevaar is, instituten minder vertrouwd worden en bedrijven klonen van elkaar worden is dit waardevolle kost waarmee je in de praktijk het verschil kunt maken. 
U kunt het boek onderstaand inkijken of bestellen bij Bol.com, managementboek, Bruna en de betere boekhandel. 

Zie ook:

Back to Top