De bestseller van 2019!
Hoe word ik een gaaf bedrijf is het eerste boek van Rob Westerik dat verschenen is op 5 juli 2018. Met dit boek wil Rob de balans herstellen tussen profit en purpose en benadrukt hij het belang van karakter, identiteit en een hoger doel en visie hebben. Het boek zit boordevol praktijkvoorbeelden en tips over hoe je mensen motiveert, kernwaarden implementeert en hoe je van jouw bedrijf een merk maakt.
"Rob schrijft klare taal die lekker leesbaar is: dit is inspiratie voor iedereen die een gaaf bedrijf wil hebben!” Tijn van Elderen, CEO Brabantia, ondernemer van het jaar 2017.
Een tijd waarin goed personeel schaars is, mensen andere ideeën hebben over werk en carrière, het milieu in gevaar is, instituten minder vertrouwd worden en bedrijven klonen van elkaar worden is dit waardevolle kost waarmee je in de praktijk het verschil kunt maken. 
U kunt het boek bestellen bij Bol.com, managementboek, Bruna en bij de betere boekhandel. 


Zie ook:

FILMPJES
In onze workshops gebruiken we vaak inspirerende filmpjes, omdat ze blijven hangen, wat los maken en entertainen zijn. Bekijk ze thuis nog eens!
SAMEN 1 DOEL
Van 12 tot 12 helpen we MT's met WHY, waardepropositie, cultuur en elkaar. Inspirerend en effectief programma met een kop en staart.
CULTUUR & INTERNAL BRANDING
Cultuur en internal branding staan centraal bij gave bedrijven. Wij maken het concreet, geloofwaardig en implementeerbaar.
VISUAL BRANDING
Laat merken wie u bent en communiceer wat je doet. Wij helpen u, om de merk, USP en kernactiviteit consistent te communiceren
ENGAGEMENT & ACTIE
Als de kaders bepaald zijn en visie er is gaat het om betrokkenheid en actie. We nemen iedereen mee op reis en betrekken ze bij het grote doel.
MISSIE, VISIE EN STRATEGIE
Purpose, missie, visie, strategie en kernwaarden. Wij weten het verschil en kunnen u heel goed helpen. Alles met elkaar in lijn , met een duidelijke WHY en als een totaal-merk.
PRESENTATIES EN MINI-WORKSHOPS
Rob vertelt en inspireert graag als het gaat over gaver worden, jezelf positioneren en over veranderen. Ook als discovery-workshop.
ROB's BLOG
Rob's visie op de wereld in blog. Lees Rob's laatste blog: Waarom er in Den Haag zo veel neuzelaars zijn en wat er gebeurt als het hogere doel ontbreekt.
SUPERSNEL NAAR DE ESSENTIE
Speed-positioning is een effectief sparrings-proces dat tot de kern van je merk gaat en de positionering wel quick maar niet dirty bepaalt.
Met wie we werken
Kijk voor wie we werken en gewerkt hebben. Van Unilever tot startup. Onze focus: B2B, food, professional service en corporate teams.
Back to Top