Cultuur 
Culture eats strategy for breakfast is een gevleugelde term maar o zo waar. Als mensen het niet willen gebeurt het niet of niet goed genoeg. Cultuur en daarmee internal branding is de cruciale bouwsteen onder het Leef je Merk concept. Hiermee creëren we als het ware een 'tribe' met waarden, een heldere missie en onderlinge verbondenheid. 
Cultuur en internal branding is de key op weg naar het worden van een succesvol corporatie-brand.
Leef Je Merk maakt de huidige cultuur concreet, bespreekbaar en veranderbaar. Onderdeel van het plaatje van de toekomst is cultuur en leiderschap.
Het zit al in onze naam
"Leef je Merk!" is een opdracht aan de hele organisatie waarbij duidelijkheid over doel, positionering, visie en ambitie cruciaal is. ‘Leef’ gaat over gedrag, waarmaken van beloftes en over het morele- en strategische kompas van de organisatie. Het merk gaat over de organisatie en merkbaarheid: over datgene dat de wereld van jou merkt. Leef Je Merk is dus een combinatie van strategie, external branding en een behoorlijke dosis cultuur, change en internal branding.
Bij internal branding gaat het over het externe merk (marketing) laten aansluiten bij de medewerkers (HRM) en de identiteit van de organisatie (interne communicatie).
Internal branding gaat dus een flinke stap verder dan interne communicatie. Het gaat niet alleen om begrijpen, maar ook over willen en doen. Medewerkers leven het merk intern en extern zoals het ook beloofd wordt aan klanten. Hiermee begeven we ons op het snijvlak van Marketing, HRM, Interne Communicatie en bedrijfsstrategie.

Wil je weten hoe we dit doen en hoe we jou kunnen helpen aan de cultuur die bij een gaaf bedrijf past....
We helpen je graag verder!

Zie ook:

MISSIE, VISIE EN STRATEGIE
Purpose, missie, visie, strategie en kernwaarden. Wij weten het verschil en kunnen u heel goed helpen. Alles met elkaar in lijn , met een duidelijke WHY en als een totaal-merk.
FILMPJES
In onze workshops gebruiken we vaak inspirerende filmpjes, omdat ze blijven hangen, wat los maken en entertainen zijn. Bekijk ze thuis nog eens!
PRESENTATIES EN MINI-WORKSHOPS
Rob vertelt en inspireert graag als het gaat over gaver worden, jezelf positioneren en over veranderen. Ook als discovery-workshop.
BOEK: Hoe word ik een gaaf bedrijf?
De moraal van dit gemakkelijk leesbare boek: Geef je bedrijf betekenis en herstel de balans tussen purpose en profit als je aantrekkelijk wilt zijn en blijven voor consument en talent.
VISUAL BRANDING
Laat merken wie u bent en communiceer wat je doet. Wij helpen u, om de merk, USP en kernactiviteit consistent te communiceren
Met wie we werken
Kijk voor wie we werken en gewerkt hebben. Van Unilever tot startup. Onze focus: B2B, food, professional service en corporate teams.
SUPERSNEL NAAR DE ESSENTIE
Speed-positioning is een effectief sparrings-proces dat tot de kern van je merk gaat en de positionering wel quick maar niet dirty bepaalt.
LEEF JE MERK OP TV
En andere actuele zaken die bij ons en onze klanten spelen en leuk genoeg zijn om over te vertellen.
ENGAGEMENT & ACTIE
Als de kaders bepaald zijn en visie er is gaat het om betrokkenheid en actie. We nemen iedereen mee op reis en betrekken ze bij het grote doel.
SAMEN 1 DOEL
Van 12 tot 12 helpen we MT's met WHY, waardepropositie, cultuur en elkaar. Inspirerend en effectief programma met een kop en staart.
Back to Top