Keynotes en miniworkshops
Hoe word ik een gaaf bedrijf? Dat is de rode draad in de presentaties van Rob Westerik. Op inspirerende wijze, met persoonlijke verhalen, praktijkvoorbeelden en filmpjes leidt Rob u door het recept om uw bedrijf (nog) aantrekkelijker te laten maken voor klanten, medewerkers en andere stakeholders. Hiertoe heeft Rob negen ingrediënten geselecteerd die allemaal een kardinale bijdrage leveren in het recept van het gave bedrijf dat voor iedereen anders is.
Waarom zijn organisaties altijd gericht op korte termijn resultaten? Waarom vinden we het normaal om te vliegen met een bestemming, maar dat voor een organisatie de volgende afslag op de snelweg zelfs nog onzeker is? In Rob zijn presentatie zet hij ‘purpose, karakter en visie’ centraal als het kloppende hart, karakter en kompas van de organisatie. Vanuit het grote idee ontstaat een ecosysteem van waaruit de organisatie handelt en waaruit een merk ontstaat.
Met Rob kunt u bedenken waar u de accenten wilt zetten. Als de basis gelegd is kan ingezoomd worden op waardepropositie, cultuurbelemmeringen, werkplezier, duurzaamheid of andere zaken die bij uw organisatie spelen.
De presentatie is geschikt voor alle soorten bedrijven maar Rob kan van zijn verhaal ook afstemmen op professionals zoals advocatenkantoren en accountants.
Download hier de brochure: Hoe word ik een gaaf bedrijf? (40 min keynote)

Miniworkshops voor teams
Behalve voor keynotes kunt u Rob ook boeken voor miniworkshops over dit thema van 1 a 2 uur. 
Speciale feature in deze is de 'real life business case'. Dit doen we voor ondernemersverenigingen en brancheorganisaties. Na een korte presentatie over zaken waarmee je je kunt onderscheiden kunnen de deelnemers met een real-life businesscase aan de slag. Deze activiteit hebben we o.a. gedaan met de Leidse middenstanders (Centrum Management Leiden), klanten van PridePR en de Dutch Laundry Managers.
Download hier de brochure: Hoe word ik een gaaf team? (teamworkshop 2,5 uur)

Duurzaamheid als deugd
Speciaal voor Beautiful Cups hebben we in januari 2017 een presentatie gegeven over het belang van duurzaamheid en het belang van duurzaam denken. Echt duurzaam willen handelen moet je doen en dit vraagt een andere levensbeschouwing. Duurzaamheid vraagt een hele andere manier van kijken naar business.Greenwashing is zal leiden tot ontmaskering. Je moet het echt willen, doen en doorzetten. Vanuit purpose natuurlijk.
Voor een impressie, kijk het filmpje....

Zie ook:

CULTUUR & INTERNAL BRANDING
Cultuur en internal branding staan centraal bij gave bedrijven. Wij maken het concreet, geloofwaardig en implementeerbaar.
MISSIE, VISIE EN STRATEGIE
Purpose, missie, visie, strategie en kernwaarden. Wij weten het verschil en kunnen u heel goed helpen. Alles met elkaar in lijn , met een duidelijke WHY en als een totaal-merk.
Met wie we werken
Kijk voor wie we werken en gewerkt hebben. Van Unilever tot startup. Onze focus: B2B, food, professional service en corporate teams.
VISUAL BRANDING
Laat merken wie u bent en communiceer wat je doet. Wij helpen u, om de merk, USP en kernactiviteit consistent te communiceren
SUPERSNEL NAAR DE ESSENTIE
Speed-positioning is een effectief sparrings-proces dat tot de kern van je merk gaat en de positionering wel quick maar niet dirty bepaalt.
LEEF JE MERK OP TV
En andere actuele zaken die bij ons en onze klanten spelen en leuk genoeg zijn om over te vertellen.
BOEK: Hoe word ik een gaaf bedrijf?
De moraal van dit gemakkelijk leesbare boek: Geef je bedrijf betekenis en herstel de balans tussen purpose en profit als je aantrekkelijk wilt zijn en blijven voor consument en talent.
ROB's BLOG
Rob's visie op de wereld in blog. Lees Rob's laatste blog: Waarom er in Den Haag zo veel neuzelaars zijn en wat er gebeurt als het hogere doel ontbreekt.
FILMPJES
In onze workshops gebruiken we vaak inspirerende filmpjes, omdat ze blijven hangen, wat los maken en entertainen zijn. Bekijk ze thuis nog eens!
ENGAGEMENT & ACTIE
Als de kaders bepaald zijn en visie er is gaat het om betrokkenheid en actie. We nemen iedereen mee op reis en betrekken ze bij het grote doel.
Back to Top