Keynotes en miniworkshops
Hoe word ik een gaaf bedrijf? Dat is de rode draad in de presentaties van Rob Westerik. Op inspirerende wijze, met persoonlijke verhalen, praktijkvoorbeelden en filmpjes leidt Rob u door het recept om uw bedrijf (nog) aantrekkelijker te laten maken voor klanten, medewerkers en andere stakeholders. Hiertoe heeft Rob negen ingrediënten geselecteerd die allemaal een kardinale bijdrage leveren in het recept van het gave bedrijf dat voor iedereen anders is.
Waarom zijn organisaties altijd gericht op korte termijn resultaten? Waarom vinden we het normaal om te vliegen met een bestemming, maar dat voor een organisatie de volgende afslag op de snelweg zelfs nog onzeker is? In Rob zijn presentatie zet hij ‘purpose, karakter en visie’ centraal als het kloppende hart, karakter en kompas van de organisatie. Vanuit het grote idee ontstaat een ecosysteem van waaruit de organisatie handelt en waaruit een merk ontstaat.
Met Rob kunt u bedenken waar u de accenten wilt zetten. Als de basis gelegd is kan ingezoomd worden op waardepropositie, cultuurbelemmeringen, werkplezier, duurzaamheid of andere zaken die bij uw organisatie spelen.
De presentatie is geschikt voor alle soorten bedrijven maar Rob kan van zijn verhaal ook afstemmen op professionals zoals advocatenkantoren en accountants.
Download hier de brochure: Hoe word ik een gaaf bedrijf? (40 min keynote)

Miniworkshops voor teams
Behalve voor keynotes kunt u Rob ook boeken voor miniworkshops over dit thema van 1 a 2 uur. 
Speciale feature in deze is de 'real life business case'. Dit doen we voor ondernemersverenigingen en brancheorganisaties. Na een korte presentatie over zaken waarmee je je kunt onderscheiden kunnen de deelnemers met een real-life businesscase aan de slag. Deze activiteit hebben we o.a. gedaan met de Leidse middenstanders (Centrum Management Leiden), klanten van PridePR en de Dutch Laundry Managers.
Download hier de brochure: Hoe word ik een gaaf team? (teamworkshop 2,5 uur)

Duurzaamheid als deugd
Speciaal voor Beautiful Cups hebben we in januari 2017 een presentatie gegeven over het belang van duurzaamheid en het belang van duurzaam denken. Echt duurzaam willen handelen moet je doen en dit vraagt een andere levensbeschouwing. Duurzaamheid vraagt een hele andere manier van kijken naar business.Greenwashing is zal leiden tot ontmaskering. Je moet het echt willen, doen en doorzetten. Vanuit purpose natuurlijk.
Voor een impressie, kijk het filmpje....

Zie ook:

POSITIONERING
Wij helpen bedrijven in hun zoektocht naar het unieke plekje in de markt en om te komen tot de essentie van hun bedrijfsmerk. Ook helpen we bij bedrijfsstrategie en afdelingsplannen.
KLANTEN
Omdat u wilt weten of het klopt wat we zeggen en voor wie we dit doen en gedaan hebben een aantal klant-cases. Wij werken bij voorkeur met het grotere MKB vanwege slagkracht en bereik.
INSTAPSESSIE
Als je ons nog niet kent kan het goed zijn eens te beginnen met een middag business-sparring. U zult merken dat we razendsnel tot de kern van uw merk komen en u stappen kunt maken. Ook ideaal voor kleine en startende ondernemers.
ROB's BLOG
Rob's visie op de wereld in blog. Lees Rob's laatste blog (23/3/19) over wat CEO's kunnen doen om vertrouwen te bouwen en engagement te verhogen
BOEK: Hoe word ik een gaaf bedrijf?
Gemakkelijk leesbaar boek waarin de 9 kern-elementen van het gave bedrijf beschreven worden. Vol met praktijkvoorbeelden, tips en een aantal handige modellen.
VISUAL BRANDING
Wilt u uw merk en boodschap visualiseren en communiceren dan kunnen we u ook helpen. Samen met onze creatieve partners helpen we met websites, logo's en andere merk-uitingen.
FILMPJES
In onze workshops gebruiken we vaak inspirerende filmpjes, omdat ze blijven hangen, wat los maken en entertainen zijn. Bekijk ze thuis nog eens!
BUSINESS SPARRING
It's lonely at the top en de operatie slokt je op! Neem even afstand en gebruik onze kennis, ervaring en externe blik en doe inspiratie op. De beste ideeën ontwikkel je samen!
CULTUUR CONCREET
Cultuur is een abstract begrip maar met een kort assessment en 1 plaatje maken we het IST en het SOLL helder. Het samen gewenste cultuurplaatje is de leidraad voor leiderschap, stijl en communicatie.
CONCURRENTIE GAME
Verplaats je in de huid van je concurrent! Maak een echte SWOT, valideer je strategie aan en toets je relevantie en onderscheidend vermogen. Twee daagse workshop: Be them & beat them!
Back to Top