Beautiful Cups & Rainforest Projects
Helpt om gaver te worden als bedrijf
Duurzaamheid is een van de ingrediënten om een gaaf bedrijf te zijn. Kun je nog gaaf zijn als je niet duurzaam bent???? 
Om deze reden is Leef Je Merk ambassadeur van Beautiful Cups en de afgeleide Rainforest Projects. Het doel van Beautiful Cups is om bedrijven en organisaties te helpen met hun duurzaam beleid. Door excellente communicatie kunnen ze het verbruik van kartonnen bekers in kantoren tot 50% reduceren. 
Deze besparing komt deels ten goede aan de opdrachtgever, reduceert papierverbruik en wordt gereserveerd in een fonds. Met deze gelden worden samen met partner SOS (Sumatra Orangutan Society) duizenden bomen per jaar terug planten op Sumatra. De koffie die erbij geleverd kan worden is te herleiden tot op de boer en... gek genoeg vaak goedkoper en lekkerder dan de grote merken.
Beautiful Cups helpt, net als Leef Je Merk, om organisaties een nieuwe dimensie te geven en het bewustzijnsniveau te verhogen tot het hoogste niveau: "Service to Humanity and the Planet". Het door Beautiful Cups geïnitieerde loop-event Run for the Rainforest is bovendien een excellent middel om teamwerk te verbeteren en de organisatie fitheid te vergroten, daarom werken we zo graag samen. Een van de organisaties die zowel de run als de bekers omarmen en afnemen is Unilever. Na een succesvolle test in Nederland gaan ze over tot global-uitrol. Gaaf!
Ron Driessen Brand Design
A Dutch graphic designer in Budapest
Ron is de grafisch ontwerper van Leef Je Merk die gevestigd is in Budapest. Lijkt ver maar voelt heel dichtbij. Inmiddels werk ik een jaar of 5 met hem samen en ik ben steeds weer blij met het resultaat. Ron is een perfectionist die erg goed is in zijn vak, hij doet altijd het stapje meer en denkt mee. Wat ik in mijn hoofd heb maakt Ron, en dan nog beter.
Samen hebben we gewerkt aan Kneppelhout, TV Overbos, Albert Heijn, Windt advocaten, Christeyns en vele andere projecten. Ron doet ook al 5 jaar belangeloos de opmaak van alle grafische werk voor Lopen Tegen Kanker en heeft het design van deze website voor mij gemaakt. Soms zien we elkaar in het echt maar meestal maakt Skype de connectie.

Visual Branding

Bewust Competent
Bewust Competent is de naam van het training & coachingsbureau van Gabor Heeffer. Als het gaat over persoonlijk leiderschap, menselijk gedrag, feedback, sales trainingen, ontdekken van persoonlijke uitdagingen en hierbij geholpen worden is Gabor onze eerste keus. Zijn passie: mensen en hun potentieel benutten door coaching, doorgronden hoe het zit en het juiste knopje vinden waardoor dingen wel gaan lopen. Door Gabor gaan teams beter werken en mensen meer uit zichzelf halen.
Samen hebben we gewerkt aan de gave bedrijven Cefetra, Christeyns, Menrad, Rational en Johma. Rob vanuit een strategische business-angel en Gabor vanaf de menselijke kant.
Gabor is een oud collega van mij bij Unilever die ik ken vanaf 2001 waar we samenwerkten aan de integratie tussen Bestfoods en Unilever en aan Sales Effectiveness in Europa.
Lees meer over Gabor, zijn visie en aanpak op zijn website: bewustcompentent.nl
Conceptbrigade
Als een positionering conceptueel moet worden uitgewerkt werken we graag samen met de Concept Brigade uit Rotterdam. Richrad & Harry zijn 2 door de wol geverfde reclamejongens. Hun kerncompetentie: Ideeën en communicatie concepten bedenken.
Als een soort Siamese-tweeling doen ze dit al jaren samen en met succes. Richard is de designer en artdirector van het gezelschap en Harry de man van de woorden en de copywriting.
Lees meer over de Concept Brigade op: conceptbrigade.nl


De Verbeelding.tv
Voor videoproducties, introductiefilms en verbeeldende teambuilding-workshops werken we samen met Bas Schollaardt. Hij is de eigenaar en oprichter van De Verbeelding.
Met Bas hebben we, de inmiddels op FaceBook 30.000 keer bekeken, Warmond aan de Kaag Promofilm 2016 gemaakt. Sinds 15 september 2017 is ook de nieuwe Warmond en de Kaag promofilm 2017 uit.
Bas is een zeer gedreven producer filmer met een eigen visie, stijl en groot didactisch vermogen.

Concepten die we met Bas aanbieden zijn:
- Visualiseren toekomstvisie, drive en committent.
- Teambuilding event: Verbeelden van de indentiteit en ambitie
- Inspirerende bedrijfsfilm waarin meer vertelt wordt dan wat je doet
Meer over de Verbeelding op: verbeelding.tv
Back to Top