Inspiratie-presentatie
Hoe krijg je het licht weer aan in jouw bedrijf en bij mensen? Dat is het centrale thema van Rob's verhalen. Robs doel is om bedrijven te helpen 'gaaf' te worden, om mensen te betrekken bij business-doelen en 'om hun merk te leven' (d.w.z. je eigen merk en het uitdragen van het bedrijfsmerk). Hij zou wel af willen van 'gijzelaars' (mensen die al jaren zitten maar weinig brengen) ' en gaat voor gedreven en loyale ambassadeurs. Werk is immers een geluksfactor van belang, plannen blijven te vaak plannen en het kan zoveel beter.
De presentaties zijn vermakelijk, leerzaam, afwisselend en interactief. Rob verrijkt zijn verhaal met korte video's en spelelementen als een Minti-meter op je mobiel. Hiermee blijft hij boeien en daagt hij tevens uit om na te gaan denken over hoe het leuker, beter en zinvoller kan.

Teijlingse ondernemers

Purpose meten

Op de lijn

071 ondernemersdag


HISWA ondernemers

Robs purpose posters

Hogeschool Amsterdam


Brabant Hallen Den Bosch

Centrummanagement Leiden
