purpose als fundament
Karakter als basis voor MENSEN-MERKEN
Er is geen bureau dat zo snel, grondig en effectief werkt als het gaat om het achterhalen van het karakter van het merk en dit vertalen naar een communicatieconcept.
In twee of drie workshops komen we tot de kern van het merk en vervolgens tot een communicatieconcept. Voorwaarde is dat de groep ene goed inzicht heeft in het bedrijf en de klantbehoefte en gedreven is om dit samen te doen, met ons. Als aan deze voorwaarde voldaan gaat het vliegen.
Mits gewend doen wij vooraf een paar klantintervieuws en een bedrijfsbezoek om het merk in de huidige staat te beleven. Ook een cultuurscan (OCAI) kan behoren tot de voorbereiding.
Wat wij dan in hoog tempo opleveren is fenomenaal
Binnen twee weken na de start krijgt u van ons geleverd:
- een merkkompas: Het karakter en purpose-drivers van het merk wordt op 1 A4 weergegeven. 
- een moodboard met belangrijke merkassociaties
- een waardebloem waarin de klant-relevantie van het merk zichtbaar wordt
- de merksleutel die alles zegt over de strategische positionering
- een communicatieconcept
Door het merk zowel rationeel als emotioneel te presenteren staat er een stevig fundament om het bedrijf te purposioneren, data te verzamelen, mensen te mobiliseren en strategische stappen te nemen.
het nieuwe denken
Wij zijn gestopt met statische missie-statements en kernwaarden posters. Wat wij willen is het energizen van bedrijven. Deze energie is nodig om doelen te halen en een betere versie van jezelf te worden in een wereld die dat ook moet doen.
Wij voorzien de missie van een ziel, geven het merk een gezicht en maken duidelijk waar het naar toe gaat.

Zie ook:

Inspiratie: Filmpjes
In onze workshops gebruiken we vaak inspirerende filmpjes, omdat ze blijven hangen, wat los maken en entertainen zijn. Bekijk ze thuis nog eens!
Organiseren van verandering
Organisaties, bedrijven en mensen gaan hard als ze een gedeeld doel hebben, als de mensen zich verbonden voelen met het bedrijf en hun taak met energie uitvoeren. Onze bewezen aanpak faciliteert deze transformatie en organiseert uw verandering.
Mens: merk: werk
Door zowel het karakter van het merk, het werk als de mens in beeld te brengen kunnen we concreet maken in hoeverre het merk, het werk en jij in sync zijn en jij on purpose bent. Mega innovatieve tool en uniek in haar soort.
Presentaties & workshops
Speciaal voor ondernemersverenigingen en hoger onderwijs. een verhaal of workshop over ondernemen met karakter, betekenis en waarde. Kortom een gaaf bedrijf bouwen.
Online Team Development
Corona verandert de wereld en onze wereld snel. Al in april hebben wij een online programma klaar en werkend in de praktijk. Gebruik deze tijd en de crisis maak jouw team klaar voor de onzekere toekomst. De crisis biedt kansen!
Unieke organisatie analyse
Wij maken snel, gevalideerd en data driven inzichtelijk welk deel van uw potentieel u benut, hoe mensen het beste tot hun recht komen en wat ze motiveert. De invloed van mensen op organisatiecultuur, missie en verandervermogen wordt hiermee evident.
Boek: Hoe word ik een gaaf bedrijf?
Maak purpose en karakter het belangrijkste ingredient voor groei. Het hele recept voor gaaf ontvouwt zich in dit makkelijk leesbare boek.
Back to Top