Speed Positioning
Als je niet weet voor wie je er bent en welk probleem je oplost ben je reddeloos verloren. Daarnaast wil je je ook onderscheiden t.o.v. je concurrenten en opvallen bij de doelgroep. Hoe doe je dat?
Het begint bij het nadenken over het idee en de strategie achter uw merk. Leef Je Merk zou Leef Je Merk niet zijn als we starten met karakter, DNA en het hogere doel (purpose). Deze diepgang maakt namelijk alles gemakkelijker, eenduidiger, beter en geloofwaardiger. Uw merk wordt samen met missie en competenties een ecosysteem waarbij alle vervolgstappen kunnen sneller genomen worden. 
Hoe snel het gaat hangt af van u en van uw wensen. Reeds in een middagsessie kunnen we u een heel eind op weg helpen, dit doen we regelmatig met starters en MKB-ers maar wilt u meer diepgang en uw merk professioneel wegzetten dan moet u denken aan 4 dagdelen consultancy. Niet dat we dan op niveau 'Unilever' zitten waar veel kwalitatief marktonderzoek gebruikt wordt maar wat we dan wel hebben is een rapport, de strategie en de duidelijkheid waarmee u reclame en PR bureaus kunt briefen en een verhaal waarmee u uw sales kunt aansturen en boosten.
Van de sessie en de uitkomsten maken we een verslag en een brand-key zodat de opgedane kennis in lengte van jaren kan worden toegepast. In een mogelijk vervolg kunnen wij u ook helpen met naamgeving, visual branding, strategie en website.
Speed Positioning is snel, pragmatisch, to the point, inspirerend en zelfs binnen handbereik van starters. Leef Je Merk wordt regelmatig ingeschakeld door creatieve bureau's die samen met hun klant duidelijk willen krijgen waar de accenten gezet moeten worden en wat het verhaal is dat zij moeten activeren.

Zie ook:

MISSIE, VISIE EN STRATEGIE
Purpose, missie, visie, strategie en kernwaarden. Wij weten het verschil en kunnen u heel goed helpen. Alles met elkaar in lijn , met een duidelijke WHY en als een totaal-merk.
SAMEN 1 DOEL
Van 12 tot 12 helpen we MT's met WHY, waardepropositie, cultuur en elkaar. Inspirerend en effectief programma met een kop en staart.
Met wie we werken
Kijk voor wie we werken en gewerkt hebben. Van Unilever tot startup. Onze focus: B2B, food, professional service en corporate teams.
PRESENTATIES EN MINI-WORKSHOPS
Rob vertelt en inspireert graag als het gaat over gaver worden, jezelf positioneren en over veranderen. Ook als discovery-workshop.
LEEF JE MERK OP TV
En andere actuele zaken die bij ons en onze klanten spelen en leuk genoeg zijn om over te vertellen.
CULTUUR & INTERNAL BRANDING
Cultuur en internal branding staan centraal bij gave bedrijven. Wij maken het concreet, geloofwaardig en implementeerbaar.
ROB's BLOG
Rob's visie op de wereld in blog. Lees Rob's laatste blog: Waarom er in Den Haag zo veel neuzelaars zijn en wat er gebeurt als het hogere doel ontbreekt.
VISUAL BRANDING
Laat merken wie u bent en communiceer wat je doet. Wij helpen u, om de merk, USP en kernactiviteit consistent te communiceren
BOEK: Hoe word ik een gaaf bedrijf?
De moraal van dit gemakkelijk leesbare boek: Geef je bedrijf betekenis en herstel de balans tussen purpose en profit als je aantrekkelijk wilt zijn en blijven voor consument en talent.
FILMPJES
In onze workshops gebruiken we vaak inspirerende filmpjes, omdat ze blijven hangen, wat los maken en entertainen zijn. Bekijk ze thuis nog eens!
Back to Top