VISIE, values & strategic branding
Wij helpen het management om de missie, visie en kernwaarden te bepalen en te formuleren. We  beginnen met het karakter en purpose (de WHY) en de reden van bestaan van de organisatie. Vanuit deze roots komen we tot ambitie, values en visie en tot een gedragen en congruente strategie.

Purpose is voor ons het uitgangspunt en anker voor strategie, merk en positionering. Samen met het MT en gebaseerd op een het werk van Harvard professor Nikos Mourgiannis is zoomen we in op de fundamentele drijfveren van uw organisatie. Is er sprake van purpose en zo ja welke? Dat zijn onze eerste vragen 

Veelal gaan we hiertoe met de businessleaders de hei op. U krijgt dan de volgende zaken scherp:
- Het karakter, purpose en missie van de organisatie 
- Concreet plaatje van de gewenste cultuur en leiderschapsijl
- De belangrijkste must win battles en aandachtspunten
- Visie en deel van het plaatje van de toekomst
- Strategische huis met samenhang tussen de onderdelen

Wij helpen, in vervolg op deze sessies, ook met fact-based en strategie ontwikkeling zodat het niet meer gaat over wat 'wij denken en vinden' maar over 'wij weten en doen'. 

Positionering en Strategic Branding
Om de commerciële strategie scherper te krijgen leiden we u door 8 logische stappen in de brand-key. Met dit document kunt u externe bureau's, marketing en sales effectiever aansturen.

Zie ook:

ENGAGEMENT & ACTIE
Als de kaders bepaald zijn en visie er is gaat het om betrokkenheid en actie. We nemen iedereen mee op reis en betrekken ze bij het grote doel.
Met wie we werken
Kijk voor wie we werken en gewerkt hebben. Van Unilever tot startup. Onze focus: B2B, food, professional service en corporate teams.
SAMEN 1 DOEL
Van 12 tot 12 helpen we MT's met WHY, waardepropositie, cultuur en elkaar. Inspirerend en effectief programma met een kop en staart.
CULTUUR & INTERNAL BRANDING
Cultuur en internal branding staan centraal bij gave bedrijven. Wij maken het concreet, geloofwaardig en implementeerbaar.
ROB's BLOG
Rob's visie op de wereld in blog. Lees Rob's laatste blog: Waarom er in Den Haag zo veel neuzelaars zijn en wat er gebeurt als het hogere doel ontbreekt.
PRESENTATIES EN MINI-WORKSHOPS
Rob vertelt en inspireert graag als het gaat over gaver worden, jezelf positioneren en over veranderen. Ook als discovery-workshop.
LEEF JE MERK OP TV
En andere actuele zaken die bij ons en onze klanten spelen en leuk genoeg zijn om over te vertellen.
SUPERSNEL NAAR DE ESSENTIE
Speed-positioning is een effectief sparrings-proces dat tot de kern van je merk gaat en de positionering wel quick maar niet dirty bepaalt.
FILMPJES
In onze workshops gebruiken we vaak inspirerende filmpjes, omdat ze blijven hangen, wat los maken en entertainen zijn. Bekijk ze thuis nog eens!
VISUAL BRANDING
Laat merken wie u bent en communiceer wat je doet. Wij helpen u, om de merk, USP en kernactiviteit consistent te communiceren
Back to Top