VISUAL BRANDING
Als we in onze positioneringssessies zijn gekomen tot de kern van uw merk en de ambitie hebben bepaald is het tijd om uw merk een gezicht en tekst te geven. Hiertoe werken we samen met uw eigen creatief vormgever of, als u hier in meegaat, onze eigen creatieve partners als Ron Driessen voor grafisch design en de Concept Brigade voor slogans, concepti-deeen en copywriting. Als er websites gebouwd moeten worden hebben e toegang tot een netwerk van webdesigners, UX designers (user interacties design) en data-integratie specialisten. 
Beelden en verhalen brengen uw merk tot leven. Dit geldt zowel voor interne- als externe branding. 

Zaken die we kunnen verzorgen zijn:
• Naam, huisstijl en logo
• Communicatie thema en beeld
• Communicatie campagne
• Websites
• Internal Branding en kernwaarden campagne
• Bedrijfs- en instructiefilms
• Visualisatie van visie en identiteit

Enkele voorbeelden:
• Warmond aan de Kaag : city-branding: website, film en social
• Windt Advocaten :  Logo, huisstijl en website
• Cefetra : Supportive by Nature
• Kneppelhout & Korthals Advocaten : website geregisseerd door Leef Je Merk
• TV Overbos : website en logo
• AH Warmond: ietsje meer dan een gewone AH, slogan en website
• Lopen Tegen Kanker: website, huisstijl en logo

Zie ook:

MISSIE, VISIE EN STRATEGIE
Purpose, missie, visie, strategie en kernwaarden. Wij weten het verschil en kunnen u heel goed helpen. Alles met elkaar in lijn , met een duidelijke WHY en als een totaal-merk.
SUPERSNEL NAAR DE ESSENTIE
Speed-positioning is een effectief sparrings-proces dat tot de kern van je merk gaat en de positionering wel quick maar niet dirty bepaalt.
Met wie we werken
Kijk voor wie we werken en gewerkt hebben. Van Unilever tot startup. Onze focus: B2B, food, professional service en corporate teams.
CULTUUR & INTERNAL BRANDING
Cultuur en internal branding staan centraal bij gave bedrijven. Wij maken het concreet, geloofwaardig en implementeerbaar.
PRESENTATIES EN MINI-WORKSHOPS
Rob vertelt en inspireert graag als het gaat over gaver worden, jezelf positioneren en over veranderen. Ook als discovery-workshop.
FILMPJES
In onze workshops gebruiken we vaak inspirerende filmpjes, omdat ze blijven hangen, wat los maken en entertainen zijn. Bekijk ze thuis nog eens!
LEEF JE MERK OP TV
En andere actuele zaken die bij ons en onze klanten spelen en leuk genoeg zijn om over te vertellen.
ROB's BLOG
Rob's visie op de wereld in blog. Lees Rob's laatste blog: Waarom er in Den Haag zo veel neuzelaars zijn en wat er gebeurt als het hogere doel ontbreekt.
SAMEN 1 DOEL
Van 12 tot 12 helpen we MT's met WHY, waardepropositie, cultuur en elkaar. Inspirerend en effectief programma met een kop en staart.
BOEK: Hoe word ik een gaaf bedrijf?
De moraal van dit gemakkelijk leesbare boek: Geef je bedrijf betekenis en herstel de balans tussen purpose en profit als je aantrekkelijk wilt zijn en blijven voor consument en talent.
Back to Top