Purpose
Kompas

Het Purpose Kompas is een innovatief en uniek instrument dat is ontwikkeld door Leef Je Merk in samenwerking met InmensGrow.com. Het kompas kan de basis zijn voor strategie, een waardevolle cultuur bouwen en om de juiste mensen te binden, boeien en zelfs selecteren. Het kompas krijgt een centrale plek in het verbeteren en leven van je merk en is de leidraad voor touchpoint optimalisatie.

1. Het kompas ijken

A. Purpose richting

Op een objectieve manier en met een gevalideerde vragenlijst ontdekt u samen de purpose richting en daarmee het hoogste doel van uw onderneming. De oude Grieken noemden dit ook wel Telos, het doel dat alleen kan worden bereikt als je het volledige potentieel benut.

B. Gewenst karakter

Zodra de richting van het doel duidelijk is, kan het gewenste karakter en de persoonlijkheid van het bedrijf samen worden vastgesteld.

C. De reis van het merk

Het huidige karakter van het bedrijf en/of de energie waarmee het bedrijf ooit opgericht is laten zien wat de reis is die de onderneming moet maken om te worden wie ze willen zijn.

D. Gesynchroniseerd kompas

Onze technologie genereert op basis van de samen ingevulde vragenlijst een eerste versie van het purpose kompas. Samen maakt u uw eigen unieke kompas dat de ware aard, waarden en ambities van uw bedrijf weerspiegelt.

Uniek en gidsend kompas

Het purpose kompas is gereed voor gebruik en zal een centrale positie binnen uw bedrijf krijgen. Het is het fundament voor verandering en branding en een leidraad bij strategie ontwikkeling.

2: Mensen verbinden

Als mensen hun profiel hebben ingevuld kunnen wij laten zien wat hun individuele voorkeur en afstand tot het merk is. Iedereen wordt uitgenodigd om vanuit eigen kwaliteit bij te dragen aan de waardepropositie en identiteit van de organisatie. Onze technologie helpt bij de optimale samenstelling van teams en het selecteren van de juiste persoon voor de job.

3. Het merk versterken

Het kompas krijgt een centrale rol om de merk-touchpoints te synchroniseren en het merk te leven. Alle medewerkers gaan in, m.b.v. onze technologie samengestelde, dream-teams aan de slag om het merk waardevoller, aantrekkelijker, klantgerichter en beter te maken.